четверг, 19 марта 2015 г.

Модуль 5. Рефлексія.

      Цей модуль допоміг мені поміркувати про те, які зміни може внести використання Інтернет-ресурсів у процес навчання моїх учнів, а саме:
1) Я дізналась як організовувати спільну роботу з електронними документами.
2) Розглянула як використовувати веб-документ для спільного редагування при роботі над Основними запитаннями теми.
3) Я дізналась як забезпечити виконання вимог державних освітніх стандартів та навчальних програм при використанні інноваційних педагогічних технологій у роботі учнів.
4) Я навчилась використовувати Інтернет для розвитку навичок, необхідних у 21 столітті.
          Цікавою та корисною для мене була інформація про те, яким чином у навчанні учнів слід використовувати правові та етичні питання, пов’язані з використанням інформаційних ресурсів. Я зрозуміла як потрібно оцінювати інтернет-ресурси.

Комментариев нет:

Отправить комментарий