четверг, 16 апреля 2015 г.

Модуль 9. Рефлексія

  Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1) учні мають бути активними у власному навчанні;
2) вони повинні самі мають встановити реальні для досягнення цілі та знайти доступ до джерел інформації, необхідної для досягнення цих цілей;
3) учні мають вміти постійно відслідковувати час і ресурси для ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої  дії і навчальний досвід, щоб вирішувати проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей.
   У цьому модулі я:
1) обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання з колегами; 
2) обговорила, як допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні; 
3) проаналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів;
4) створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні
5) створила інструменти для підсумкового оцінювання;
6) створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;

Комментариев нет:

Отправить комментарий