Цей модуль допоміг мені зробити такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання:
1) учні мають бути активними у власному навчанні;
2) вони
повинні самі мають встановити реальні для досягнення цілі та знайти доступ до джерел інформації, необхідної
для досягнення цих цілей;
3) учні мають вміти постійно відслідковувати час і ресурси для
ефективного досягнення цілей, постійно переглядати свої дії і навчальний досвід, щоб вирішувати
проблеми, які виникають на шляху досягнення цілей.
У цьому модулі я:
1) обговорила створені приклади учнівських робіт та засоби їх оцінювання з колегами;
2) обговорила, як
допомогти учням стати самоспрямованими в навчанні;
3) проаналізувала шляхи
здійснення диференціації навчання учнів;
4) створила форму оцінювання учнівської самоспрямованості в навчанні;
5) створила інструменти для підсумкового оцінювання;
6) створила навчальні матеріали для успішного навчання різних учнів;
Комментариев нет:
Отправить комментарий